tisdag 7 juli 2009

wow-lista


Snart "bara" en månad kvar till Way Out West och det firar vi med att göra en MÅSTE-VILL-KAN TÄNKA MIG ATT SE-lista:

MÅSTE SE:
Band of Horses
Antony and the Johnsons
My Bloody Valentine

VILL SE:
Bon Iver
Jenny Lewis
Ladyhawke
Wilco
Grizzly Bear
Glasvegas
Lily Allen
Fever Ray
Beirut
Gang Gang Dance
Final Fantasy
Florence and the machine
Vivian Girls
Olle Ljungström
Patrick Wolf
Calexico
Robyn
Deerhunter

KAN (mycket väl) TÄNKA MIG:
Vampire Weekend
Crystal Antlers
Peter Broderick
Hajen
Vetiver
Woodpigdeon
Laakso
Echo and the Bunnymen
Blitzen Trapper
First Aid Kit
Jay Reatard
El Perro Del Mar
-----------------------

De flesta på sistnämnda lista spelar på klubbar=krångligt=hade kanske varit högre prioriterade om de spelat i Slottskogen.

Jag längtar som en liten get.
bild: ALLRA VIKTIGAST!

1 kommentar:

  1. Band of Horses säger jag bara :) Dock så får jag njuta på eget håll när alla vännerna e i norr och jag drar söder ut, hihi! Men längtar jag me till den helgen. Poss på dig

    SvaraRadera