onsdag 1 juli 2009

Jag ska bli polsk festivalbesökare!

Hihi. Gjorde slag i saken och köpte endagsbiljett till fredagen på den där OFF festivalen i Polen. 190 pix. Hoppas nu bara att något av de banden jag vill se spelar då. Åker nämligen hem till Malmö på lördagen och man kunde bara köpa endags till fredag eller lördag.

Update: Kollat bandens myspace-sidor och det verkar tyvärr som jag kommer missa många av mina absoluta favoriter (typ Mark Kozelek, Handsome Furs, CFTPA, National, Handsome Furs, Tiny Vipers) men iallafall se Marissa Nadler, Pains of Being Pure at Heart, HEALTH och Final Fantasy. Å andra sidan har jag sett alla de band jag nämnde som favoriter ovan och bara F.F av dessa, så det blir kul. Vissa band hade inte skrivit ut sina turnedatum så jag hoppas iaf fortfarande på High Places, Spiritualized mfl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar