tisdag 2 juni 2009

kill yr idolz vs en bloggjävel till




Har fått lite klagomål från mina kära vänner som säger att den här bloggen inte är "lika rolig som en bloggjävel till". Jag kan hålla med. Känns inte som jag lägger ner så stor energi på den här bloggen. Är överhuvudtaget inte så aktiv i bloggvärlden längre, varken som skribent eller läsare av andras bloggar. Jag har ju annat för mig förtillfället (såsom att försöka lära mig skejta men vurpa och slå mig, leka kronofogde/bank för jämnan, dra ut visdomständer, ränna runt och spela skivor, hänga med sekten, planera sommaren, leva la dolce vita med singelklubben eller sola kinderna i Jesusparken.). Men jag lovar att försöka bättra mig.

Dessutom antar jag att endel av mina vänner hellre läser om mitt oerhört spännande privatliv än om musik, men så roligt ska vi inte ha längre.

Puss på er.
/eder Benus Benelitos som självklart inte slutat egofota sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar